با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی؛

مجموعه اشعار سید رضا موید رونمایی می‌شود

مجموعه اشعار سید رضا موید رونمایی می‌شود

رونمایی از کتاب مجموعه کامل اشعار استاد سید رضا موید دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در حرم مطهر رضوی برگزار می‌‏شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، نشست معرفی و رونمایی از دیوان موید دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مدیر کل تشکل‌های دینی، تولیت آستان قدس رضوی، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی و دیگر مدعوین با رویکرد پخش و پوشش رسانه‌ای این رویداد آئینی در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

در این رونمایی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی ایراد سخنرانی خواهند داشت. این برنامه که با حضور جمعی از اساتید برجسته آئینی کشور، مداحان و شاعران آئینی برگزار و با هدف تجلیل از چهره ماندگار و بی نظیر، استاد سید رضا موید و رونمایی از دیوان ایشان پی ریزی شده است.

این مجموعه فاخر که تألیف استاد سیدرضا موید می‌باشد، توسط بنیاد دعبل خزاعی و با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت (ع) و جمعی از فعالان عرصه شعر آئینی، اساتید و همت ویژه آقای جواد هاشمی (تربت) طراحی و در قالب سه جلد با کیفیت نفیس به چاپ رسیده و پس از رونمایی جهت بهره برداری در اختیار علاقمندان و در بازار عرضه خواهد گرفت.
 

ارسال نظر