وبینار «گفت‌وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» برگزار می‌شود

با هماهنگی مرکز توسعه گفت‌وگوی دینی و تمدنی نظربایف قزاقستان و سفارت این کشور در تهران و با مشارکت مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار «گفت‌وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» (۱۱ آبان‌ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، وبینار «گفت‌وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» روز سه‌شنبه (۱۱ آبان‌ماه) ساعت ۹:۳۰ با حضور سفرای هر دو کشور، رئیس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نورسلطان و جمعی از متخصصین و کارشناسان این حوزه در هر دو کشور در بستر زوم برگزار خواهد شد.

این میزگرد برخط در ادامه جلسات کارگروه و دبیرخانه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان و به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر ایران و قزاقستان در اجرای توافقات انجام یافته در اجلاس یادشده برگزار می‌شود.

بنابر اعلام این خبر؛ نوزدهمین نشست دبیرخانه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان و جلسات کارگروه مربوطه در ۱۳ و ۱۴ مهرماه سال جاری با حضور نمایندگانی از سراسر جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران و با ریاست رییس مجلس سنای قزاقستان که همزمان ریاست دبیرخانه فوق الذکر را نیز به عهده دارد، برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر