معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی تکذیب کرد

حجت الاسلام حریزاوی معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی پیرو برخی شیطنت های جریانات سیاسی برای به انحراف کشاندن افکار عمومی با استفاده از تیتری خاص به نقل از ایشان ،توضیحاتی را بیان داشتند.

بسمه‌تعالی

در روزگاری که دشمنان انقلاب و جنود جهل و شهوت، برای نابودی ارزش‌های متعالی دینی به‌ویژه حجاب عزیز متحد شده‌اند، حرکت هماهنگ و گسترده رسانه‌ای با تحریف عناوین مصاحبه اینجانب با یک خبرنگار آغاز شد.

ان‌شاالله در روزهای آینده مواضع و یافته‌های خویش، که برخاسته از اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تفکرات مترقی جریان مومن انقلابی است را با اصحاب خبر و رسانه درمیان خواهم گذاشت و به فضل خدا به دشمن سیلی خواهم زد.

 لازم می‌دانم برای تنویر اذهان شریف مخاطبان گرامی نشانی متن مصاحبه را به اشتراک گذارم.

 http://yon.ir/rl2Nk

 

ضمنا نامه اینجانب به خبرگزاری ایلنا از این قرار است:

 مدیرعامل محترم خبرگزاری ایلنا

سلام‌علیکم. همان‌گونه که امانت‌داری در نقل متن خبر وظیفه همه مجاهدان عرصه روایت است، محافظت از روح خبر و محتوای آن نیز وظیفه‌ای الهی و اخلاقی است.

در خصوص مصاحبه اینجانب که به اصرار خبرنگار محترم آن خبرگزاری انجام شد، به اطلاع می‌رسانم انتخاب تیترهای خاص شبیه "بدحجابی جرم نیست" و "برخورد با بدحجابی وظیفه نیروی انتظامی نیست" بدون اشاره به فضای تخاطب و سوال مطرح‌شده، نوعی تحریف محتوای خبری به حساب می‌آید که خواننده را به سوی  تساهل، شل‌دینی و ژست‌های روشنفکری هدایت می‌کند. هرچند با مطالعه کل مصاحبه، می‌توان دریافت که بحث علمی در فضای تحلیل ریشه‌های اجتماعی بدحجابی صورت گرفته است.

اینجانب ضمن تاکید بر اهمیت ترویج حجاب اسلامی و لزوم برخورد با قانون‌شکنان و حمایت از خدمات هوشمندانه نیروی انتظامی، خواستار تصحیح در نحوه خبررسانی هستم و استدعا دارم در این جنگ رسانه‌ای، با عملکرد دقیق، امکان سوءاستفاده جنود جهل و شهوت و دشمنان دین و انقلاب را منتفی نمایید.

حقیقت سرائی است آراسته

هوا و هوس گرد برخاسته

روح‌اله حریزاوی

 

ارسال نظر