پرسپولیس 1-0 استقلال/ این صدرنشینی می‌چسبد

پرسپولیس با غلبه بر استقلال در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش عاشورا به نقل از وب سایت نود، در چارچوب رقابتهای هفته بیست و سوم دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:00 در ورزشگاه آزادی در شرایطی به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی نقش زیادی در تعیین قهرمان این فصل داشت.

بازی با حملات پر تعداد استقلال در نیمه اول شروع شد و این تیم چند بار تا آستانه رسیدن به گل پیش رفت ولی این پرسپولیس بود که روی اولین موقعیت خود روی ضربه کرنر توسط احمد نوراللهی به گل رسید.استقلال در واپسین دقایق نیمه اول این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند ولی ضربه پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی به بیرون رفت.

در نیمه دوم حملات استقلال ثمری نداشت و پرسپولیس در ضدحمله چندین موقعیت خوب داشت که از آن استفاده‌ای نکرد تا بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس با 48 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و استقلال باید منتظر نتیجه سایر تیمهای مدعی باقی بماند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی(دقیقه 92-محسن ربیع خواه)، مهدی ترابی(دقیقه 85-بشار رسن) ، علی علیپور و ماریو بودیمیر(دقیقه 77-ماریو بودیمیر)

ترکب استقلال: سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، پزمان منتظری، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری(دقیقه 69-داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی(دقیقه 64-محسن کریمی)، گادوین منشا(دقیقه 78-مرتضی تبریزی) و ایسما

اخطار:

مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینی از پرسپولیس

میلاد زکی پور و علی کریمی از استقلال

 

دقایق حساس:

دقیقه 5:کرنر ارسالی پاتوسی با ضربه سر منشا همراه شد که این ضربه توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه7:شوت از راه دور علی کریمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: شوت ایسما با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 15: استقلال روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد که توپی که به پژمان منتظری رسید که ضربه آرام این بازیکن توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 17:استقلال روی یک ضربه کرنر صاحب فرصت خوبی شد که ضربه سر کم دقت فرشید باقری جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 21:(گل اول پرسپولیس) با کرنر ارسالی مهدی ترابی و ضربه سر احمد نوراللهی پرسپولیس در اولین موقعیت خود به گل رسید.

دقیقه 24: با پاس فرشید باقری، پاتوسی در موقعیت گل قرار گرفت که ضربه این بازیکن توسط بیرانوند مهار شد

دقیقه 36:شوت دیدنی نورالهی از پشت محوطه جریمه توسط رحمتی مهار شد.

دقیقه 38: گادوین منشا با اشتباه مدافعین پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در شرایطی که چندبازیکن آبی پوش مترصد دریافت توپ بودند ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 45: کمال کامیابی نیا با خطا فرشید اسماعیلی را در محوطه جریمه متوقف کرد.این بازیکن مامور زدن ضربه پنالتی برای استقلال شد که ضربه چیپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: ضربه کاشته ای که با خطای ترابی برای استقلال اعلام شده بود، پاتوسی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس زد که توپ بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 82: علی علیپور با حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از زاویه بسته راهی اوت شد.

دقیقه 92:ارسال داریوش شجاعیان با ضربه سر مرتضی تبریزی به بیرون رفت.

 

ارسال نظر