جامعه بسیج اساتید استان کرمان با صدور بیانیه ای هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله را شدیداًمحکوم کرد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جامعه  بسیج اساتید استان کرمان با صدور بیانیه ای هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم صلوات الله علیه را محکوم کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

ذلک بان الله مولی الذین آمنوا و ان الکافرین لا مولی لهم. (سوره محمد / آیه ۱۱).

این از آن روست که خدا یاور و مولا مومنان است و کافران هیچ مولا و یاوری ندارند.

کفار غربی به صورت هدف‌مند و برنامه ریزی شده در راستای تامین منافع صهیونیسم جهانی دشمنی اش را نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلامی با افراطی گری نهادینه کرده است؛ و هر چند وقت یک بار در یکی از کشور‌های غربی این دشمنی به صورت توهین به قرآن، اسلام و پیامبر گرامی اسلام سر می‌زند و آنرا آزادی بیان می‌نامند در حالی که این کشور‌های مدعی آزادی بیان، خط قرمزشان اظهار نظر و انکار هولوکاست می‌باشد.

این چطور آزادی بیانی است که توهین به بزرگترین پیامبر آسمانی را آزادی بیان می‌داند، ولی کسی حق ندارد سخنی که منافع صهیونیسم جهانی را به خطر می‌اندازد بر زبان بیاورد این نشانه دروغگویی این مدعیان می‌باشد. امروز که این دشمنی و سخنان وقیحانه را مرد حقیر و شیطان صفت الیزه آغاز نموده است، حرکتی ضد اسلامی و مبارزه طلبی رو در رو با خدا و رسول گرامی اش است. این گونه حرکات نشان دهنده‌ی بی هویتی و بحران شخصیت کسی است که خودش را یک رهبر اروپایی و بین المللی معرفی می‌کند در حالی که در دنیا کسی او را به عنوان یک مرد سیاسی جا افتاده و تاثیر گذار به رسمیت نمی‌شناسد. این دلقک دیکتاتور، دشمنی اش با اسلام را بار‌ها به اثبات رسانده است. سازمان بسیج اساتید استان کرمان همگام با سایر مسلمانان و آزادی خواهان عالم هستی این رفتار وقیحانه ی روزنامه فرانسوی و حمایت‌های حاکم ابله اش را شدیدا محکوم می‌کند.

 

 

ارسال نظر