حجت‌الاسلام والمسلمین فقیه گفت: گروه جهادی پایگاه بسیج هجرت و کانون فرهنگی هنری حراء هزینه درمان و اجاره بهای منزل چند خانواده را تامین کرده‌اند؛ با مشارکت ابچه‌های مسجد کمک ۵۰۰ میلیون تومانی برای محرومان جمع‌آوری شده است

 به گزارش عاشورا به نقل از شبستانحجت الاسلام والمسلمین «محمد جواد فقیه» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری با بیان اینکه فعالیت های مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، خیابان ابوذر، روبروی شهرداری منطقه 17) در مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان همسو با فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و همدلی با محوریت گروه جهادی پایگاه بسیج هجرت و مشارکت کانون فرهنگی هنری حراء انجام می شود، اظهار کرد: اهالی این مسجد تاکنون بیش از 600 بسته ارزاق و هر بسته به ارزش 650 هزار تومان را میان نیازمندان توزیع کردند و اکنون نیز در حال تامین بسته های دیگر برای خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) افزود: گروه جهادی «هجرت» با همکاری کانون فرهنگی هنری «حراء» طی چند ماه اخیر زمینه کمک به 50 خانواده ای را که در دوره شیوع ویروس کرونا دچار مشکل مالی شدند و پیش از این در فهرست دریافت کمک های این مسجد نبودند، فراهم و در چند نوبت سبد کالا را میان نیازمندان توزیع کرد.

 

وی اضافه کرد: گروه هجرت و کانون فرهنگی هنری حراء همچنین هزینه درمان و اجاره بهای منزل چند خانواده را نیز تامین کرده است. یکی از کارهای دیگر ما پرداخت هزینه زایمان یک بانوی بی بضاعت و ترخیص نوزادش بود که چند روز پیش انجام شد.

 

فقیه در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری حراء علاوه بر این امور، تمرکز فعالیت هایش در حوزه خانواده است، گفت: آموزش مهارت های زندگی و مقابله با استرس از جمله کارگاه ها و نشست های برگزار شده از سوی این کانون است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری «حراء» با تشکیل گروه آموزشی به صورت تخصصی هنر اسلامی را در رشته هایی همچون گرافیک و فیلم به علاقمندان به ویژه دانش آموزان آموزش می دهد.

 

 

 

ارسال نظر