برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» در شهرستان امیدیه

حجت‌الاسلام حسین زاده، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت»، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد.

به گزارش تیتر عاشورا: حجت‌الاسلام عبدالله حسین زاده، مدیر مدرسه علمیه مهدیه شهرستان امیدیه در خوزستان، با اشاره به اهمیت توجه به مطالعه کتاب بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مسابقه کتابخوانی « کتاب سه دقیقه در قیامت» ویژه طلاب این مدرسه علمیه برگزار شده و در پایان به نفرات برتر جوایزی نفیس به رسم یادبود، اهداء خواهد شد.

وی با اشاره به شیوه برگزاری دروس در ایام شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به جمعیت پائین کلاس‌هایی که در این مدرسه علمیه وجود دارد، در ابتدای سال کلاس‌ها به‌صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و هم‌زمان با آن نیز، دوره‌های مشاوره خانواده به‌صورت عمومی و خصوصی نیز برای تمامی طلاب اجرا شد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه شهرستان امیدیه، گفت: یکی از برنامه‌هایی که این مدرسه علمیه در دستور کار خود قرار داده، شناسایی و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت است و به‌صورت ماهیانه از طرف مدرسه علمیه مهدیه شهرستان امیدیه، به این عزیزان کمک‌های معیشتی اهداء می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شبهات دینی بیان کرد: طلاب باید خود را در مسائل اعتقادی و دینی تقویت کنند تا بتوانند پاسخگوی شبهات دینی مردم باشند.

 

ارسال نظر