«زنگ انقلاب» نواخته شد

«زنگ انقلاب» به صورت نمادین در مدرسه ای در تهران نواخته شد.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری ایسنا ، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی الزهرا (س) منطقه ۱۷ تهران به صدا درآمد.

 عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در این آیین با اشاره به تداوم آموزش در ایام کرونا گفت: همه خانواده های ایرانی مطلع هستند که فرهنگیان در این نبرد بزرگ با کرونا چه مجاهدت‌هایی کرده و حتی عزیزانی را تقدیم کرده اند.

وی افزود: امروز دور هم جمع شده ایم تا یاد و خاطره یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ دنیا و جهان اسلام را گرامی بداریم؛ خوشحالیم که به صورت خودجوش مراسم جشن هایی ترتیب داده شده تا در زیست بوم جدید از کسانی که دهه فجر ۵۷ را رقم زدند قدردانی کنیم.

فولادوند ادامه داد: مقدمات انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۱  فراهم شد و در بهمن ماه ۵۷ با رهبری امام (ره) به پیروزی رسید. ۴۲ سال گذشت و مردم بزرگوار و جوانان غیرتمند چه فراز و فرودها و چه گردنه های سختی را پشت سر گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه مردم در طول یک سال اخیر در مقابله با ویروس نحس در این زیست بوم جدید در حال تلاش اند در عین حالی که به خود اتکا کرده اند و کودکان مظلوم ما توسط خبیث‌ترین افراد و مدعیان تمدن تحریم شده اند گفت: چه خوب و سربلند از این میدان بیرون آمده ایم.

فولادوند اظهار کرد: سال گذشته در چنین زمانی از ابتدایی ترین وسایل بهداشتی یعنی ماسک محروم بودیم، اما امروز به لطف خداوند در عرصه بین‌المللی در مقابله با بیماری کرونا موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده‌ایم. عزم پولادین مردم و رهبری است که در این ۴۲ سال، انقلاب را به این مرحله رساندند.

وی با اشاره به تداوم آموزش در ایام کرونا گفت: همه خانواده های ایرانی مطلع هستند که فرهنگیان در این نبرد بزرگ با کرونا چه مجاهدت‌هایی کرده و حتی عزیزانی را تقدیم کرده اند.

این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر