کلاهبردار ۷ میلیاردی در بابل دستگیر شد.

قرارگاه مطالبه گری شهید میرنبی از دستگیری یک کلاهبردار که با بهانه های مختلف از یک شهروند مبلغی حدود ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش عاشورا، دکتر سید قاسم میرنبی اظهار داشت: قرارگاه جهادی مطالبه گری شهید میرنبی در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه متهمی با اعمال نفوذ اقوام خود علی رغم حضورش در شهرستان تاکنون دستگیر نشده و یک بار نیز بعد از دستگیری بصورت عجیبی از دادگاه فرار کرده است ،موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: اعضای قرارگاه با ورود به موضوع و حمایات حقوقی(وکیل رایگان) از مالباخته  بعد از صدور احکام قطعی در دو پرونده مالی و صدور اجراییه و حکم جلب برای متهم (م.ب) اقدام به شناسایی محل اختفای متهم کردند.

مدیر قرارگاه مطالبه گری شهید میرنبی، با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مأموران نیروی انتظامی، پرسنل کلانتری ۱۴ شهرستان بابل در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دکتر میرنبی گفت: متهم و پدرش در ابتدای ورود ماموران انتظامی با ایشان درگیر شده و قصد فرار داشتند که با همکاری نیروهای گشت رضویون عملیات سپاه شهرستان مهار و از فرار ایشان جلوگیری شد.

 دکتر میرنبی افزود اعضای این قرارگاه به دلیل بیم از اعمال نفوذ اقوام متهم و فرار مجدد ایشان به همراه شاکی پرونده تا دادگاه ایشان را مشایعت کردند و حتی یکی از اعضای این قرارگاه  در داخل کلانتری مورد حمله و ضرب و شتم متهم قرار گرفت.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات ریاست ‌و پرسنل کلانتری ۱۴ شهرستان بابل بلاخص اقدامات مدبرانه سروان رضائی در دستگیری این متهم خطرناک، که داری سوابق متعدد کیفری نیز می باشد، آمادگی این قرارگاه را جهت دفاع و حمایت از حقوق عامه اعلام نمود

پایان پیام/

ارسال نظر