برگزاری دوره‌های آموزش مجازی قرآن ویژه تابستان در دارالقرآن خانه کارگر

نام‌نویسی دوره‌های آموزش قرآن دارالقرآن خانه کارگر ویژه فصل تابستان آغاز شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، نام‌نویسی دوره‌های آموزش قرآن دارالقرآن خانه کارگر ویژه فصل تابستان آغاز شد.

علاقه‌مندان در سنین مختلف می‌توانند به صورت غیرحضوری و تلفنی یا از طریق فضای مجازی در دوره‌های مختلف قرآنی شرکت کنند.

این دوره‌ها شامل دوره‌های تخصصی و عمومی حفظ قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم، تفسیر تخصصی قرآن کریم، تربیت معلم حفظ، تربیت معلم روخوانی قرآن، تربت معلم قرآنی کودک و احکام است.

در این دوره‌ها برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول ترم شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم، هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند.

در دوره‌های حفظ تخصصی در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، برای آشنایی قرآن آموزان با ترجمه و مفاهیم آیات قرآن کریم، بسته کمک آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، ۱ جلد کتاب تثبیت، کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند. همچنین علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند تا ۳۱ خرداد عدد ۲ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر