منبع درآمد زندگی مقام معظم رهبری/برخی وزرا با نمایندگان پر توقع مجلس معامله می‌کنند/خوش تیپی بازیکنان ایران، سوژه دیلی میل شد/برخی از امیدی ها نطق مخالف می‌کنند، رأی موافق می‌دهند!/رفع حصر را باید از رهبری و شورای عالی امنیت ملی بخواهیم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش آشنا به اهانت‌کنندگان علیه صالحی/معاون سیاسی سپاه: موشک‌های دفاعی امانت‌ ملت در دست مسئولان است/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «عاشورا»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

منبع درآمد زندگی مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی: چند سال پیش در جایی سخنرانی داشتم و وجوه اشتراک امام و مقام معظم رهبری را مطرح می‌کردم، فردی یادداشتی به من داد که مقام معظم رهبری چقدر حقوق می‌گیرند، من شب بعد به شرح این مسأله پرداختم که من در متن کل امور مالی امام(ره) و دفتر امام بوده‌ام و شاهدم که ریالی از وجوهات شرعی و بیت‌المال استفاده نکرده و تماماً از نذورات و هدایایی که به آن‌ها می‌رسد استفاده می‌کنند. بنده در آن جلسه جزئیات این موضوع را توضیح دادم؛ مؤمنین و حتی افراد مستضعف برای آقا نذر می‌کنند و ایشان آنچه به‌ عنوان هدیه و نذر برای خودشان باشد، دریافت می‌کنند و زندگی‌شان نیز از همین طریق می‌گذرد. /مشرق

برخی وزرا با نمایندگان پر توقع مجلس معامله می‌کنند

علی جنتی، وزیر ارشاد دولت یازدهم گفت: نسبت به دولت به معنای قوه مجریه انتقاد خاصی ندارم اما دولت از اجزا و اعضای کابینه تشکیل شده است. اعضای کابینه هم متفاوت هستند. برخی بسیار با‌انگیزه هستند و کار خود را می‌دانند، ‌از نیروهای توانمند و همراه دولت استفاده می‌کنند، در کارشان هم موفق هستند. برخی هم هستند که انگیزه کمتری دارند یا خودشان را در ایفای مسئولیت ناتوان می‌بینند یا در انتخاب معاونان و مدیرانی که به کار گرفته‌اند از نیروهای توانمند و با‌کفایت استفاده نمی‌کنند یا با برخی از نمایندگان پرتوقع مجلس معامله می‌کنند و برای اینکه به دور از سوال یا استیضاح بمانند باج‌های سنگینی به نمایندگان مجلس می‌دهند و بر خلاف سیاست‌های رئیس‌جمهور عمل می‌کنند.

 

ارسال نظر