راه‌اندازی بزرگترین مدرسه مجازی حفظ قرآن توسط کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از فراهم شدن زیر ساخت برای آموزش مجازی قرآن خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این کار به عنوان بزرگترین مدرسه مجازی حفظ قرآن تا نیمه تیر آغاز به کار کند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه تسنیم رادیو قرآن از راه‌اندازی بزرگترین مدرسه مجازی قرآن خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در کمیته امداد، توسعه کار قرآنی است که در این زمینه برنامه‌های مختلفی در حال اجرا و برنامه‌هایی در حال طراحی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه به لحاظ فرهنگی و معنوی، بهره‌برداری خوبی از فعالیت‌های قرآنی از سوی جامعه هدف صورت گرفته است. در حال حاضر از میان خانوادهای کارکنان و پرسنل کمیته امداد، تعداد زیادی حافظ کل قرآن تربیت شده‌اند که در جشنواره باران وحی شاهد هنرنمایی تعداد اندکی از آنها بودیم. امیدواریم خداوند کمک کند تا بتوانیم در این مأموریت موفق باشیم.

رئیس کمیته امداد گفت:‌ در حال حاضر زیرساخت مجازی ارائه آموزش‌های آنلاین و آفلاین برای مددجویان کمیته امداد فراهم شده است. با تهیه این زیرساخت، فعالیت‌های ما تبدیل به بزرگ‌ترین مدرسه قرآنی مجازی در کشور خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا این ظرفیت از نیمه تیر انجام شود. با توجه به اینکه کمیته امداد جامعه هدف نسبتاً بزرگی دارد،‌ این زیرساخت میزبان جمعیت زیادی از مددجویان خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش هزینه‌های اجرایی برنامه‌های قرآنی در ایام کرونا، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دوران کرونا از شیوه‌های جدید برای اجرای برنامه‌ها استفاده شد و همه چیز در فضای مجازی پیش رفت،‌ شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌ها بودیم و بخش اعظم آن در بخش جوایز برگزیدگان بود. بر همین اساس در سال‌های آینده هم از شیوه مجازی (موبایلی) در برگزاری جشنواره استفاده خواهیم کرد، با این تفاوت که از بخش‌های متنوع‌تری استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر