کناره‌گیری قاری بین‌المللی از مسابقات قرآن/ امروز آموزش روخوانی پرثواب‌ترین کار است

مختار دهقان، دارنده چندین عنوان داخلی و بین‌المللی در عرصه تلاوت قرآن کریم در پیامی ضمن تشکر از برگزار‌کنندگان مسابقات قرآن در کشور از حضور در مسابقات قرآن کناره‌گیری کرد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، دارنده چندین عنوان داخلی و بین‌المللی در عرصه تلاوت قرآن کریم در پیامی ضمن تشکر از برگزار‌کنندگان مسابقات قرآن در کشور از حضور در مسابقات قرآن کناره‌گیری کرد.

متن پیام دهقان به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض تحیات الهی به دین وسیله پایان حضورم در تمامی مسابقات قرآن را اعلام می‌کنم و برای همه دوستانم در ادامه این راه آرزوی موفقیت و بهروزی از خداوند منان مسئلت می‌دارم.

ان‌شاءالله از امروز تمام تمرکزم را بر ارتقای علمی تلاوت و آموزش به قرآن‌آموزان خصوصاً در بخش روخوانی و روان‌خوانی (که به نظر مقدس‌‌ترین و پرثواب‌ترین مرحله آموزش قرآن هست) قرار خواهم داد.

از همه اساتیدم که در طی این سال‌ها زحمت فراوانی برای حقیر کشیدند، تشکر می‌کنم و از همه مسئولانی که در طی این سال‌ها زحمت برگزاری مسابقات سراسری را به دوش کشیدند نیز صمیمانه سپاسگزارم. عزیزان جانی از قبیل آقایان یاراحمدی، حسینی و قره‌شیخلوی دوست داشتنی و تمامی همکاران عزیزشان در اداره قرآن اوقاف و امور خیریه.

وآخرنا دعوانا ان الحمدلله
مختار دهقان

به گزارش فارس، مختار دهقان در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب مقام دوم شد، ضمن اینکه اساتید قرآن تلاوت استادانه او در مالزی را شایسته مقام اول این رقابت‌ها می‌دانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر