نشست کارشناسی مذهبی سریال حضرت معصومه(س) برگزار شد

نشست کارشناسی مذهبی سریال ۳۰ قسمتی حضرت معصومه(س) با حضور کارشناسان دینی و عوامل این سریال در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایسنا، نشست بررسی سه قسمت دوم فیلم‌نامه سریال حضرت معصومه (س) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عابدی به‌عنوان کارشناس مذهبی این مجموعه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی نژاد، مشاور تولیت آستان حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم مطهر، مجتبی امینی تهیه‌کننده مجموعه حضرت معصومه (س) و رسول پور نویسنده این مجموعه در سالن جلسات ساختمان کریمه حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این نشست برخی منابع روایی فیلم‌نامه ازنظر سندی و دلالتی موردبررسی و اصلاح قرار گرفت و تأکید شد در رابطه با این اتهام که شیعیان، ائمه (ع) را در حد خدا می‌دانند پاسخ‌های مناسب ارائه شود.

امینی نیز در این نشست با اشاره به مراحل پایانی فیلم‌نامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها از آغاز پیش‌تولید این سریال در اوایل مردادماه خبر داد و عنوان کرد: در این مرحله درزمینهٔ آماده‌سازی زیرساخت‌ها و اینکه در چه استان‌ها و کشورهایی باید دکور زده شود و طراحی نقشه راه مراحل تولید اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

تهیه کنند سریال حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: با توجه به اینکه کارهای تاریخی زمان‌بر، سخت و سنگین است پیش‌بینی می‌شود ساخت این سریال چند سالی زمان ببرد و برنامه ریزی شده است که هرچه سریع‌تر و بدون وقفه کار تولید پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظر