احداث خانه برای زلزله‌زدگان رامیان توسط خادمان امام رضا (ع)

بنیاد کرامت رضوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کار احداث منازل روستاییان آسیب دیده از زلزله رامیان در استان گلستان را بر عهده دارد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس آستان قدس رضوی از جمله نهاد‌هایی است که از روز‌های اول وقوع زلزله در رامیان استان گلستان به یاری زلزله‌زدگان شتافت.

موضوع بازسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله هم از همان ایام توسط بنیاد کرامت رضوی در دستور کار قرار گرفت و این بنیاد در جدید‌ترین اقدام با تفاهم با کمیته امداد امام خمینی (ره) کار بازسازی اماکن آسیب‌دیده را سرعت بخشید.

محمدحسین استادآقا مدیر‌عامل بنیاد کرامت رضوی در این زمینه گفت: ۴۵ واحد مسکونی زلزله‌زدگان این شهرستان با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و گروه‌های جهادی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در حال تکمیل است و تا پایان شهریورماه به اهالی این روستاها تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: جمع منابع تخصیص یافته برای تحقق این کار بیش از ۹۰ میلیارد ریال است که برای ساخت خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در رابطه با گره‌گشایی از کار مردم و حضور مؤثر در وقایع و حوداث طبیعی و غیرمترقبه اظهار کرد: از روز نخست وقوع زلزله، بنیاد کرامت رضوی در کنار مردم شریف این روستاها بوده و بسته‌های معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال بین این عزیزان توزیع شده است.

وی افزود: تا پایان کار و تحویل واحدهای مسکونی کنار مردم خواهیم ماند و همانگونه که در سیل «آق قلا» به برکت امام رضا (ع) اقدامات زیربنایی و اشتغال پایدار محقق شد برای این منطقه نیز تا حصول نتیجه مطلوب تلاش خواهیم کرد.

 زمین‌لرزه‌ای ساعت ۱۵:۰۴ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۹ به وقوع پیوست که مرکز آن ۴ کیلومتری رامیان، ۱۲ کیلومتری آزادشهر و ۱۴ کیلومتری خان ببین در استان گلستان بود و در آن برخی واحد‌های مسکونی تخریب و برخی هم آسیب دیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر