برگزاری همایش «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم»

همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ و به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

این همایش با همت «انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی» و «معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی» با همکاری دیگر مؤسسات و مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا روز ۱۵ تیر ۱۴۰۰ بود و تاریخ برگزاری همایش ۲۳ تیر ۱۴۰۰ است. همچنین دبیر علمی محسن قاسم‌پور و دبیر اجرایی برنامه قاسم درزی است.

در برگزاری همایش نهاد‌هایی دیگری مانند انجمن اعجاز قرآن، دانشگاه کاشان، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه قم، دانشگاه تهران و دانشگاه الزهرا (س) همکاری دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در همایش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی همایش به نشانی http://isqs.ir/2012-02-13-11-56-03/2015-09-04-23-20-43/214-quran1 و یا از اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر