اندیشه نو و انقلابی «ضرغامی» می‌تواند گره گردشگری را بگشاید

رییس هیات موسس حزب بیداری اسلامی درباره گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: عزت الله ضرغامی از مدیران شناخته شده، نوگرا و انقلابی‌ است که می‌تواند قفل‌ حوزه گردشگری پس از همه‌گیری ویروس کرونا را بگشاید.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، بهره‌گیری از جوانان را از ویژگی‌های مثبت کابینه آیت الله سید ابراهیم رییسی دانست و گفت: بارزترین ویژگی کابینه معرفی شده برای گرفتن رای اعتماد به مجلس،  پاکدستی است. رییس‌جمهوری از وزرایی استفاده کرده که انقلابی، پاکدست، با سابقه و پرکار هستند. امیدوارم این ویژگی‌ها سبب بالا رفتن بهره‌وری و کارایی کابینه سیزدهم شود.

رییس هیات موسس حزب بیداری اسلامی درباره رستم قاسمی گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، یادآور شد: قاسمی از زمانی که جنگ تمام شد در حوزه سازندگی کشور تاکنون حضور داشته است و زمانی مقتدرترین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)  محسوب می‌شد.

نیکفر ادامه داد: قاسمی در حوزه نفت واقعا با تجربه و متخصص و کاری است اما اینکه او را برای وزارت راه معرفی کردند به این دلیل است که حوزه راه و عمران با سوابق قاسمی خیلی غریبه نیست زیرا او در قرارگاه خاتم در حوزه راهسازی نیز چون نفت، گاز و انرژی و مسکن و حوزه‌های عمرانی فعالیت داشته است.

رییس اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی افزود: قاسمی می‌تواند مشابه مسوولیتش در وزارت نفت، در وزارت راه هم موفق باشد. او در وزارت نفت در بحث دور زدن تحریم‌ها و بازرگانی نفتی عملکرد موفقی داشته است.​

ارسال نظر