قالیباف: همکاری مجلس و دولت زمینه مناسبی برای حل مشکلات به وجود آورد

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه قدردانی رییس‌جمهوری از مجلس، گفت: همکاری قوای مقننه و مجریه، زمینه مناسبی برای حل مشکلات معیشتی، ثبات اقتصادی، کارآمدی و پیشرفت کشور به وجود می آورد.

به گزارش روز پنجشنبه عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدباقر قالیباف در پاسخ به نامه آیت‌الله رئیسی رییس جمهوری کشورمان، تعامل دو قوه را زمینه مناسبی برای حل مشکلات معیشتی، ثبات اقتصادی، کارآمدی و پیشرفت کشور عنوان کرد.

در نامه قالیباف به رییسی آمده است: لازم می‌دانم از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نامه صمیمانه جنابعالی کمال تشکر را داشته باشم. همدلی و همکاری قوای مقننه و مجریه که نمونه آن در بررسی‌های کارشناسانه نمایندگان و تعامل وزرای پیشنهادی و مجموعه دولت و رای اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس مشاهده شد، زمینه مناسبی برای حل مشکلات معیشتی، ثبات اقتصادی، کارآمدی و پیشرفت کشور را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: مجلس در این مسیر با استفاده از ظرفیت های خود تلاش خواهد کرد دولت در رسیدن به اهداف مذکور و جلب رضایت مردم ایران موفق و کامیاب باشد. برای جنابعالی و همکاران در دولت سیزدهم آرزوی توفیق دارم‌.

به گزارش ایرنا، روز گذشته به دنبال رای اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی در نامه‌ای از نمایندگان، کمیسیون‌ها، هیات رییسه و رییس مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در نامه رییس‌جمهوری به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: از حسن اعتماد شما به وزرای پیشنهادی اینجانب، صمیمانه سپاسگزارم. تلاش‌های مجدانه شما برای بررسی دقیق صلاحیت اعضای دولت، تحسین برانگیز است و «رای قوی» مجلس شورای اسلامی به «دولت مردمی»، انشالله سرآغاز همکاری‌های همدلانه دو قوه برای ساختن «ایران قوی» خواهد بود. سربلندی ایران عزیز و توفیق همه خدمتگزاران این مرز و بوم را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی تقریبا دو هفته‌ای به گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی ۱۹ وزارتخانه دولت سیزدهم، به ۱۸ وزیر رای اعتماد دادند.​

ارسال نظر