رونمایی از مجموعه کامل اشعار «استاد سیدرضا مؤید»

رونمایی از مجموعه کامل اشعار استاد سید رضا مؤید فردا در حرم مطهر رضوی برگزار می‌‏شود.

به گزارش  عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم  ، مراسم معرفی و رونمایی از «دیوان مؤید» دوشنبه 15 شهریور ماه  از ساعت 10 تا 12 با حضور تولیت آستان قدس رضوی ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، مدیرکل تشکل‌های دینی،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی  در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

در این رونمایی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی  برگزار خواهد شد،  حجت‌الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی ،حجت‌الاسلام و المسلمین قمی  ریاست سازمان تبلیغات کشور ،  ایراد سخنرانی خواهند داشت.

همچنین این برنامه با حضور جمعی از اساتید برجسته آیینی کشور ، مداحان و شاعران آیینی برگزار و با هدف تجلیل از چهره ماندگار و بی نظیر،  استاد سید رضا مؤید  و رونمایی از دیوان ایشان همراه خواهد بود.

 این مجموعه  که تألیف استاد سیدرضا مؤید است،  توسط  بنیاد دعبل خزاعی و با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع)  و جمعی از فعالان عرصه شعر آیینی ، اساتید و به همت  آقای جواد هاشمی (تربت)  طراحی و در قالب سه جلد با کیفیت نفیس به چاپ رسیده و پس از رونمایی جهت بهره برداری  در اختیار علاقه‌مندان  و در بازار عرضه خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

ارسال نظر