الجزیره: ۲ نفر دیگر از اسرای فراری فلسطینی دستگیر شدند

شبکه الجزیره قطر به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو نفر دیگر از اسرای فراری فلسطینی که هفته گذشته موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع شده بودند، دستگیر شدند.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی سحرگاه شنبه اعلام کردند که دو اسیر فراری دیگر فلسطینی دستگیر شدند.
به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دو اسیر زندانی دیگر به نام های «زکریا الزبیدی» و «محمد العارضه»  را در یک پارکینگ در جنوب «ناصره» دستگیر کردند.

رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب هم مدعی شدند که ۲ تن از ۶ اسیر فلسطینی که دوشنبه گذشته از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند.

 رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد، مقام‌های این رژیم ۲ اسیر فلسطینی را در جنوب شهر ناصره دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، محمود العارضه و یعقوب القادری دو اسیر فلسطینی هستند که توسط صهیونیست‌ها دستگیر شدند.

رسانه‌های صهیونیستی تصویر این ۲ اسیر فلسطینی را که موفق به فرار از زندان جلبوع شدند را منتشر کردند.

محمود العارضه و یعقوب القادری دو اسیر فلسطینی که جمعه شب توسط صهیونیست‌ها دستگیر شدند

پیش‌تر خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده که هرگونه تعرض و آسیب رساندن به این ۶ اسیر فلسطینی با پاسخ سختی از سوی مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای اسرائیل رقم زد، مقامات اسرائیلی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

ارسال نظر