مراسم ترحیم همسر امام موسی صدر در تهران برگزار می‌شود

خانواده امام موسی صدر و خانواده خلیلی و مجموعه مؤسسات امام موسی صدر در اطلاعیه ای جزئیات مراسم ترحیم همسر امام موسی صدر در تهران را اعلام کردند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، خانواده امام موسی صدر و خانواده خلیلی و مجموعه مؤسسات امام موسی صدر در اطلاعیه ای جزئیات مراسم ترحیم همسر امام موسی صدر در تهران را اعلام کردند.

در این اطلاعیه آمده است:

انا للّه و انا الیه راجعون

بانو پروین خلیلی، پشتیبان آرام و استوار، همراه شکور و شکیبا و همسر گرانقدر امام موسی صدر رخ در نقاب خاک کشید و به دیدار مهربان پروردگار شتافت. بانویی که وجودش حجّت موجّه ایستادگی در مسیر انسان، کرامت انسان و انسانیت بود و هست.
پیام‌های فراوان هم‌وطنان ایرانی برای تسلیت و مشارکت در مجلس ترحیم و یادبود آن بانوی باوقار مایۀ سپاس بی‌پایان است و سبب برگزاری مجلسی برای بزرگداشت یاد و رضوان او. به رسم وظیفه و ادب و در پاسخ به پیگیری‌های متعدد عزیزان، مراسم یادبودی در فضای باز دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.با توجه به دشواری‌های زمانه و ضرورت صیانت در برابر کرونا تمام برنامه به شکل آنلاین نیز پخش خواهد شد. این مراسم روز جمعه ۱۴۰۰/۷/۲۳، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود.

مکان این مراسم تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران می‌باشد.

ارسال نظر