بیگی‌نژاد: حملات سیاسی و رسانه‌ای جریانات خاص به دولت بی‌سابقه است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، حملات جریانات سیاسی و رسانه‌ای خاص به دولت سیزدهم را بی سابقه خواند و گفت: دولت در ماه‌های نخست مسئولیت خود اقدامات مثبت و سازنده‌ای انجام داده است اما متاسفانه برخی انتظار دارند مشکلاتی که میراث هشت سال دولت قبل است، یک شبه حل شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،هادی بیگی‌نژاد روز جمعه  با اشاره به حجم بی‌سابقه حملات جریانات سیاسی به دولت در ماه‌های اول فعالیت اظهار کرد: در مقاطع مختلف هر زمان دولتی سر کار آمده جریان رقیب که در حقیقت بازنده انتخابات بوده تلاش کرده از هر فرصتی برای تخریب دولت تازه نفس استفاده کند با این وجود حجم تخریب‌هایی که علیه دولت سیزدهم صورت گرفته بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه جریان مقابل دولت سیزدهم درصدد آن است که تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روند تخریب دولت را با شدت هر چه تمام‌تر ادامه دهد، افزود: این جریان در حال برنامه‌ریزی است تا مجلس آینده را در اختیار گرفته و حداقل قوه قانون‌گذاری را برای قد علم کردن در برابر دولت به دست آورد.

بیگی‌نژاد دومین پرده سناریوی مخالفان دولت را تلاش برای تصاحب قوه مجریه عنوان کرد و گفت: جریان رقیب دولت سیزدهم قصد دارد آنقدر فشار رسانه‌ای و تخریب علیه دولت را افزایش دهد تا بعد از ۴ سال دولت را در اختیار گرفته و همان سیاست‌هایی را که در ۸ سال گذشته بر کشور حاکم کرده بود را دوباره عملیاتی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: بعد از روی کارآمدن دولت ‌آیت‌الله رییسی وفاقی در کشور شکل گرفته است اما به نظر می‌رسد برخی جریانات سیاسی و رسانه‌ای خاص تلاش می‌کنند که این وفاق ملی را خدشه‌دار کنند که این رفتار نتیجه‌ای جز ضربه زدن به اقتدار ملی و ناامید کردن مردم ندارد.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت در ماه‌های نخست مسئولیت خود اقدامات مثبت و سازنده‌ای انجام داده است اما متاسفانه برخی انتظار دارند مشکلاتی که میراث هشت سال دولت قبل است، یک شبه حل شود که این امر شدنی نیست و باید با صبوری و همدلی مشکلات را حل کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید به بهترین شکل در خصوص اقدامات خود به مردم اطلاع‌رسانی کند تا جای هیچ شبهه‌ای برای هیچکس باقی نماند و جریانات خاص نتوانند از این شرایط سوء استفاده کنند.

ارسال نظر