قالیباف: باید در سختی‌ها کنار مردم باشیم

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: امروز ما نمایندگان و همه مسئولین باید به مردم توجه کنیم و در سختی ها در کنار آنها باشیم و مشکلاتشان را ان شاءالله حل و فصل کنیم.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا و رزمندگان سوسنگرد و مخصوصا خوزستان، بیان کرد: امروز ۲۶ آبان ماه مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگرد است. این روز، روز رشادت مردان و زنان این خطه در شهر سوسنگرد است که شاهد بودیم تا تانک های رژیم بعثی و صهیونیستی وارد این شهر شدند، زن و مرد در دشت آزادگان جنگیدند.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین روز گذشته (۲۵ آبان ماه) روز حماسه و ایثار بود و از روزهای به یاد ماندنی در استان و شهر اصفهان است چرا که در یک روز ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع شد و همزمان بیش از ۱۰۰۰ نفر هم به جبهه اعزام شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینها از افتخارات و جانفشانی های این ملت است، خاطرنشان کرد: امروز روز خون و شهادت است و این مردم مخصوصا مستضعفین ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، لذا امروز ما به عنوان نمایندگان آنها و همه مسئولین باید به این مردم توجه کنیم و در سختی ها باید در کنار آنها باشیم و مشکلاتشان را ان شاءالله حل و فصل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر