پیام تبریک رییس‌ جامعه‌ روحانیت مبارز به حجت الاسلام موسی‌پور

رییس جامعه روحانیت مبارز کشور با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نوشت: امید است که در این ماموریت، از فرهنگ اصیل اسلامی با تمام توان و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و ابزارهای جدید صیانت به عمل آورید.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ «محمدحسین موسی پور»، انتصاب ارزشمند وی با حکم مقام معظم رهبری به عنوان ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت و نوشت: با عنایت به تدبیر و درایت شایسته و همت والایی که از جنابتان سراغ داریم، رجاء واثق دارم که در این مسوولیت نیز همچون سایر مسوولیت‌های پیشین، موفق خواهید بود.  

رییس جامعه روحانیت مبارز افزود: امید است که در انجام این ماموریت خطیر و مهم، منشا تحول و شکوفایی باشید و از فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی و ترویج آموزه‌های اصیل انسانی و ایمانی با تمام توان و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و ابزارهای جدید صیانت به عمل آورید.  

آیت الله موحدی کرمانی از درگاه خداوند دوام توفیقات و سربلندی حجت الاسلام موسی پور را مسالت کرد.

رهبر معظم انقلاب هشتم آذر با پذیرش استعفای آیت‌الله «احمد جنتی» و قدردانی از زحمات ایشان، در حکمی حجت‌الاسلام موسی‌پور را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

ارسال نظر