امام جمعه کرمان: خواهان نگاه ویژه دولت به پایگاه جهانی مقاومت هستیم

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان گفت: این استان متعلق به شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی جبهه مقاومت است که باعنایت به مهمانان فراوان از جهان اسلام امیدواریم دولت به استان توجه ویژه کند و نگاه ویژه رئیس جمهوری را به اینجا به عنوان پایگاه جهانی مقاومت داشته باشیم.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری افزود: استان کرمان پس از شهادت سردار سلیمانی بسیار متفاوت از شرایط پیش از شهادت این چهره جهانی است، ما مرتب از کشورهای جهان اسلام و جبهه مقاومت مهمان داریم که توجه ویژه دولت را در این زمینه به استان می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه بی صبرانه منتظر سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان هستیم گفت: سفر ایشان به استان ها خیرات و برکات بسیاری دارد و مصوبات دولت می تواند به پیشرفت استان کمک کند.

امام جمعه کرمان: خواهان نگاه ویژه دولت به پایگاه جهان مقاومت هستیم

امام جمعه کرمان گفت: بخشی از استان کرمان نیاز به پیشرفت و توسعه جدی ‌دارد و صنعت باید عادلانه‌ در استان توزیع شود؛ در بخش هایی از استان بحث اشتغال جدی است و معادن نیاز به پیشرفت و توسعه بیشتری دارند.

وی یادآور شد: در بخش کشاورزی نیز هر سال زمان برداشت محصول درگیر مشکلاتی هستیم که امیدواریم در دولت سیزدهم این مشکلات به حداقل رسد.

ضرورت نشست تخصصی با رئیس جمهوری 

به گزارش ایرنا محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: در بخش اقتصادی و فرهنگی موضوعات متفاوتی مطرح است لذا نشست مشترک مجمع نمایندگان با رئیس جمهوری می تواند به توسعه استان کمک کند.

وی افزود: این جلسه فرصت مناسبی برای نمایندگان خواهد بود که می توانند دغدغه های حوزه انتخابیه را به تیم دولت مطرح کنند.

پورابراهیمی با بیان اینکه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را در پیش داریم اظهارداشت: امسال تا حدودی محدودیت های کرونایی برداشته شده و امیدواریم فضا بازتر شود و مردم بتوانند به این مراسم بیایند؛ کرمان پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی مطرح است که جایگاه جهانی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عظمت شهید سلیمانی را در خارج از کشور بیشتر مشاهده کرده ایم لذا این مسیر حرکت را شهید سلیمانی به نحوی فراهم کرده که جریان منطقه ای شکل‌گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت افزود: رئیس جمهوری را برای سالگرد شهید سلیمانی به استان دعوت کنیم که این سفر غیر از سفرهای استانی است و سخنرانی رئیس جمهوری را از کرمان در مراسم سالگرد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهوری سال ها نماینده مردم رفسنجان در مجلس بوده و شناخت خوبی از وضعیت استان و کشور دارد اضافه کرد: در مباحث اقتصادی اقدامات خوبی انجام شده اما بایستی به حل مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه شود.

پورابراهیمی همچنین خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: همچنین به اجرای مسیر خط انتقال دوم به شمال کرمان کمک کنید که آب بحثی زیرساختی و در توسعه منطقه بسیار ضروری است.

ارسال نظر