برگزاری مرحله کشوری آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی»

مرحله کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی»۱۴۰۰ ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمود کریمی معاون آموزش مهد قرآن در خصوص سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن گفت: در این مرحله با شرکت ۱۲۲ حافظ کل از دفاتر، شعب و کانون‌های مهد قرآن ۱۴ استان کشور و قضاوت سه تیم داوری بین المللی و کشوری طی دو روز چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه ۱۸ آذر ماه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت بعد از ظهر نیز از ساعت ۳۰/ ۱۳ الی ۱۷ در جریان خواهد بود.

وی افزود: دوره سیزدهم آزمون «ترنم وحی» همانند سال گذشته به دلیل ادامه وضعیت کرونایی کشور به صورت غیر حضوری است که حافظان با حضور در مهد قرآن شهر خودشان و با نظارت مدیر مربوطه ضمن برقراری تماس صوتی از طریق تلفن ثابت و ارتباط آنلاین از طریق فضای مجازی در آزمون شفاهی حفظ کل شرکت می‌نمایند و آزمون کتبی شامل ترجمه، تدبر و تفسیر روز پنجشنبه ۱۸ آذر از ساعت ۱۶ تا ۱۷ به صورت آنلاین ازطریق سایت مؤسسه انجام می‌شود.

در مرحله کشوری آزمون از ۱۲۲ شرکت کننده شامل ۱۱۲ نفر بخش بانوان و ۱۰ شرکت کننده آقایان حضور دارند. حفاظ شرکت کننده به ترتیب عضو مهد قرآن استان‌های تهران، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، مرکزی، اصفهان، فارس، قم، گیلان، کرمان و سمنان هستند.

 

ارسال نظر