«روی خط حفظ» مسابقه‌ای رادیویی ویژه حافظان قرآن کریم

روی خط حفظ عنوان برنامه‌ای است با محوریت مسابقه که در بین حافظان قرآن استان‌های سراسر کشور برگزار و به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود

به گزارش تیتر عاشور به نقل از خبرگزاری فارس روی خط حفظ عنوان برنامه ای است با محوریت مسابقه که در بین حافظان قرآن سراسر کشور برگزار و به روی آنتن شبکه ی رادیویی قرآن می‌رود.

احمد فراهانی مدیر گروه آموزش رادیو قرآن با اشاره به تهیه و پخش برنامه های جدید این گروه اظهار داشت: یکی از رسالت‌های این گروه، آموزش و ترویج فرهنگ انس با قرآن و مفاهیم آیات الهی است که در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب سعی کردیم گام‌های موثری را در این زمینه برداریم.

وی افزود: در جهت تنوع در برنامه سازی و ایجاد فضای مطلوب و رقابت سالم و موثر، برنامه جدید با عنوان روی خط حفظ را از پنجشنبه چهارم دی ماه تقدیم شنوندگان خواهیم کرد.

فراهانی گفت: «روی خط حفظ» خانه‌ای گرم و صمیمی برای تمامی مخاطبان برنامه است که با حضور کارشناس مجری حفظ در فضای مناسب تلاش می‌کند تا آیات الهی را نه تنها در ضمیر افراد، بلکه در زندگی آن‌ها جاری و ساری کند.

وی تصریح کرد: این برنامه ضمن طرح سؤالاتی پیرامون سنجش حسن حفظ و تسلط حافظان بر آیات قرآن کریم، میزان تسلط آنان را در موضوعاتی همچون مفاهیم قرآنی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

مدیر گروه آموزش رادیو قرآن اذعان داشت: حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم و ایجاد انگیزه در میان مخاطبان جهت حفظ آیات قرآن کریم و همچنین ایجاد فضای نشاط آور از جمله اهداف اصلی این برنامه است.

لازم به ذکر است، این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه قاسم آبادی و اجرای کارشناسی هادی اسلامی پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه بصورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر