نحوه حضور نمایندگان استان تهران در مسابقات سراسری قرآن

استان تهران در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان نیز ۲۷ نماینده خواهد داشت که با توجه به برنامه زمانی اعلام شده هفته آینده رقابت خود را آغاز خواهندکرد

به گزارش تیتر عاشورا : چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حالی از روز یکشنبه هفته آینده در بخش بانوان آغاز می‌شود که شیوه برگزاری این دوره نسبت به ادوار گذشته تفاوت کرده است.

در چهل و سومین دوره مسابقات به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در بخش بانوان داوران در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه استقرار پیدا کرده و شرکت کنندگان نیز از طریق ویدئو کنفرانس در رقابت حضور می‌یابند.

مهدی شرفی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مورد نحوه حضور نمایندگان این استان در مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: از استان تهران در بخش بانوان ۱۴ شرکت کننده در مسابقات حضور خواهد یافت. شرکت کنندگان استان تهران نیز مانند سایر استان‌ها در مسابقات حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای نمایندگان استان تهران در مسابقات سراسری روز ۲۰ آبان‌ماه است، افزود: بر همین اساس بانوان شرکت کننده در مسابقات با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از طریق ویدئو کنفرانسی رقابت خود را اجرا خواهند کرد.

شرفی در مورد رقابت‌های بخش آقایان نیز بیان کرد: در بخش آقایان ۲۷ شرکت کننده که شش نفر از آن‌ها مربوط به رشته تواشیح است در مسابقات حضور خواهند یافت. در بخش آقایان و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، نمایندگان استان تهران روز ۱۸ آبان‌ماه در استودیویی که صدا و سیما مشخص کرده است حضور می‌یابند تا اجرای آن‌ها از این طریق ضبط شود.

انتهای پیام
 

 

 

 

ارسال نظر