دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به پاکستان سفر کرد

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی برای شرکت در نشست فوق‌العاده وزیران امور خارجه کشورهای عضو این سازمان درباره افغانستان به «اسلام‌آباد» پایتخت پاکستان سفر کرد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بامداد جمعه وارد اسلام‌آباد شد و قرار است در نشست افغانستان به میزبانی دولت پاکستان شرکت کند.

قرار است هفدهمین نشست فوق العاده وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با دستور کار افغانستان به میزبانی دولت پاکستان از فردا به مدت ۲ روز (۲۷ و ۲۸ آذر) در شهر اسلام‌آباد برگزار شود.

پیش‌تر وزیر امور خارجه پاکستان با قدردانی از کشورهای مطرح جهان اسلام از جمله جمهوری اسلامی ایران برای اعلام آمادگی جهت شرکت در نشست آتی وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی، گفت: هدف اصلی این نشست اجماع جهانی برای کمک به افغانستان و غلبه بر بحران انسانی است.

همزمان با ورود مقامات کشورهای اسلامی به پاکستان تدابیر شدید امنیتی در اسلام‌آباد پایتخت این کشور برقرار شده و قرار است طی ۲ روز آینده رفت و آمد عمومی به منطقه دیپلماتیک و اطراف محل برگزاری نشست فوق العاده وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در پارلمان پاکستان و همچنین محل اقامت هیات‌های خارجی ممنوع شود.

ارسال نظر