مجتمع‌های صنفی و صنعتی بخش غیردولتی ساماندهی می‌شوند

مشکلات مجتمع‌های صنفی و صنعتی بخش غیردولتی در جهت رفع موانع تولید و افزایش اشتغال، در نشستی با حضور معاون اول رییس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این مجتمع‌ها ساماندهی شوند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، در پی بازدید چند روز قبل محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور از تعدادی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی زواره‌ای، جلسه‌ای با حضور معاون اجرایی رییس‌جمهور، وزرای جهاد کشاورزی و صمت، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار تهران تشکیل و تصمیمات لازم برای ساماندهی مجتمع‌های صنفی و صنعتی بخش غیردولتی اتخاذ شد.

معاون اول رییس‌جمهور در این نشست رفع مشکلات این بخش برای افزایش تولید و اشتغال را ضروری دانست و از همه مدیران ذیربط خواست تا با رعایت همه ضوابط زیست محیطی و استفاده از تکنولوژی‌های روز، راه‌حل‌های مناسب را برای رفع این مشکلات ارائه دهند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا با محوریت معاون اجرایی رییس‌جمهور و همکاری وزرای صمت و جهادکشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار تهران و معاون عمرانی وزیر کشور، ظرف دو هفته آینده آیین نامه‌ای برای رفع و ساماندهی مشکلات این بخش جهت بررسی و ارائه در هیأت دولت تهیه شود.

ارسال نظر