همایش آموزشی تخصصی کانون‌های مساجد استان تهران برگزار می‌شود

همایش آموزشی تخصصی کانون‌های مساجد استان تهران، در دو محور و با حضور مدیران ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری امروز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرزاری ایسنا،«حسین براتی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری همایش آموزشی تخصصی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد و افزود: این همایش روز پنج‌شنبه در دو بخش سواد رسانه‌ و فضای مجازی با تدریس «صالح اصغری» و ایده‌پردازی و طرح‌نویسی فرهنگی هنری با تدریس «علیرضا لاور» برگزار می شود.

سرپرست ستاد فهما استان تهران با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی آموزشی معتبر صادر می‌شود، تصریح کرد: این همایش ویژه ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان تهران که در عرصه‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند، برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به ظرفیت موجود در راستای حمایت از طرح‌های مرتبط با پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در سطح ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، افزود: در این راستا و با محوریت کانون های مساجد استان، همایش آموزشی تخصصی مذکور برگزار شده و در نظر داریم طرح های قابل قبول کانون ها را شناسایی و تدوین کنیم.

سرپرست ستاد فهما استان تهران همچنین در مورد ضرورت برگزاری این همایش اظهار کرد: یکی از مسایل مبتلا به امروز جامعه، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی است؛ از این رو با هدف تقویت کانون‌های مساجد فعال در این عرصه، اقدام به برگزاری این همایش کردیم تا از این رهگذر در راستای ترویج و توسعه فعالیت‌های کانون‌ها در عرصه‌های یاد شده ایجاد انگیزه کنیم.

براتی گفت: فعالیت‌های ۱۱۰ کانونی که در همایش فردا شرکت می‌کنند، از سوی کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران در جریان برگزاری دومین رویداد ملی فهما رصد شده است و این کانون‌ها بر اساس توانمندی و فعالیت‌هایی که داشتند برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.

سرپرست ستاد فهما استان تهران در پایان گفت: همایش آموزشی تخصصی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران فردا پنجشنبه ۲۳ دی ماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل مجتمع فرهنگی نور واقع در جنت آباد شمالی، بلوار انصارالمهدی (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر