رئیسی: اعضای ستاد کرونا و متخصصان با طرح نظرات شخصی جامعه را ملتهب نکنند

رییس‌جمهور، اطلاع‌رسانی درباره مسایل مربوط به کرونا را منحصر به سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و متذکر شد: کسی نباید به‌عنوان عضو ستاد و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی موجب تشویش در جامعه شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها، تاکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را به کار گیرند.

رییس جمهور با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی گفت: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی به‌ویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه طوری باشد که مردم آسیب نبینند.

آیت‌الله رئیسی با قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست‌ اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.

اعضای ستاد کرونا و متخصصان با طرح نظرات شخصی جامعه را ملتهب نکنند

رییس ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مسایل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

ارسال نظر