اجرای طرح ملی آرامش بهاری از خدمات سازمان اوقاف در نوروز است

حجت الاسلام عادل در بازدید سرزده از اماکن متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در اصفهان گفت: اجرای طرح ملی آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی یکی از خدمات اوقاف است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عادل همزمان با اجرای طرح ملی آرامش بهاری در بقاع متبرکه سراسر کشور که از ۲۸ اسفندماه در بیش از ۱۸۰۰ بقعه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت از بقاع شاخص مجری این طرح در اصفهان از جمله مقبره علامه مجلسی، مسجد جامع اصفهان، امامزاده درب امام، امامزاده سید محمد خمینی شهر، امامزاده قاسم مورچه خورت و امامزاده سیده صالحه خاتون شاهین شهربه طور سرزده بازدید و در جریان تلاش‌های امنا و خدام و مبلغان اعزامی این طرح در بقاع مذکور قرار گرفت.

براساس این گزارش معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف پس از بازدید بابیان اینکه اجرای طرح ملی آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی یکی از خدمات اوقاف و فعالیت‌های مؤثر این سازمان در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است افزود: هم اکنون این طرح با همکاری و حضور شبانه روزی جمع کثیری از کارکنان اوقاف، اعضای خدوم هیئت‌های امنا، خادمان، متولیان و مبلغان اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان و امامان جماعت مستقر در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: اجرای موفق و مؤثر این طرح فرهنگی در سالهای گذشته تحسین و تقدیر مردم عزیز، زائران و مسافران و مسئولان و مدیران اجرایی و امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه را در استان‌ها در پی داشته است.

عادل در پایان از زحمات و تلاش‌های مجریان این طرح در بقعه علامه مجلسی و امامزاده سید محمد خمینی شهر در اجرای موفق و مؤثر این طرح و برگزاری خوب برنامه‌های نمازجماعت، خیمه‌های معرفت و حضور مبلغین با برنامه‌های فرهنگی قدردانی کرد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف همچنین از خدمات و زحمات کلیه دست اندرکاران این طرح درسراسر کشور ازجمله مدیران و همکاران اوقاف در استان‌ها، هیأت امنا، مدیران و خدام بقاع متبرکه و مبلغین پرتلاش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر