رژیم اشغالگر قدس گردانهای نظامی احتیاطی را به کرانه باختری فراخواند

یک رسانه رژیم صهیونیستی ازتصمیم برای اعزام شش گردان جدید ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به خاطر نگرانی از احتمال تشدید درگیریها دراین منطقه خبر داد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، تارنمای العربی الجدید رسانه صهیونیستی  "والا"  گزارش داد: ارتش تصمیم گرفته با فراخوانی ۶ گردان از نیروهای ذخیره، در هفته های آینده توان خود را برای مقابله با  تشدید تنش وناامنی در کرانه باختری افزایش دهد.

به گزارش این رسانه این گردانهای  ذخیره با هدف کاهش احتمال تردد فلسطینیان برای انجام عملیات شهادت طلانه به ویژه در امتداد نوار سبز جداکننده کرانه باختری و سرزمین های اشغالی مستقرمی شوند  .

این گزارش می افزاید :  هدف از جذب گردان های ذخیره نیز کاهش فشار بر نیروهای عادی، نیروی پلیس و مرزبانی رژیم صهیونیستی است.

رسانه صهیونیستی والا خاطرنشان کرد : فراخوانی نیروهای ذخیره در چارچوب برنامه هماهنگ و همه جانبه نیروهای اشغالگر در سرتاسر کرانه باختری درپی عملیات اخیر فلسطینیان علیه صهیونیستها صورت می گیرد و برخی ازاین نیروها در نوار غزه  در نزدیکی مرزهای لبنان و سوریه مستقر می شوند.

با آغاز ماه مبارک رمضان حملات نظامیان صهیونیستی به مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

نیروهای مقاومت فلسطین بارها هشدار دادند که در صورت ادامه یافتن این حملات به آن پاسخ خواهند داد.

جمعه گذشته، ۵۷ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در صحن مسجدالاقصی زخمی شدند.

گزارش رسانه های خبری از سرزمینهای اشغالی فلسطین حاکی است امروز و همزمان با روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی با تلاش برای بستن مسیرهای منتهی به مسجدالاقصی و حمله به فلسطینیان تعداد زیادی ازآنان را زخمی یابازداشت کرده است.  

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، با وجود محدودیت‌های اعمالی از سوی رژیم صهیونیستی حدود ۷۰ هزار فلسطینی نماز عشاء را در صحن‌های مسجدالاقصی اقامه کردند.

ارسال نظر