آیین معارفه مدیر جدید تبیان برگزار شد

آئین تکریم کمیل خجسته و معارفه سیدرضا کاظمی مدیران سابق و جدید مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تالار حوزه هنری سوره برگزار شد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، آئین تکریم کمیل خجسته و معارفه سیدرضا کاظمی مدیران سابق و جدید مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام قمی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: چند سال پیش در جلسه نخبگانی که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد شخصیتی به نام سیدرضا کاظمی شروع به صحبت کرد و معظم‌له تحلیل و سخنان وی را بسیار تأیید و مورد تحسین قرار دادند همان هنگام جلیلی رئیس فعلی دانشگاه شریف که نزد بنده نشسته بود گفت: اگر این سخنان جدی گرفته شود اتفاق خوبی اتفاق خواهد افتاد.

قمی، مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان را به شجره طیبه تشبیه و عنوان کرد: یکی از موسسه‌هایی که می‌توان گفت همواره محل خیر و برکت بوده تبیان است. تبیان در این سال‌ها با حضور جناب آقای کمیل خجسته اتفاقات مبارکی و هوشمندانه‌ای در دستیاری زندگی رخ داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: به برکت جناب خجسته از سال ۱۳۹۷ شاهد یک اتفاق رو به جلو در تبیان بودیم و می‌توان تصدیق کرد که اتفاقات مبارکی در این سال‌ها رخ داد. بنابراین این جلسه، جلسه تشکر صادقانه از کمیل خجسته است.

وی افزود: لازم است با توجه به دستاوردهای به دست آمده در آینده نیز با مشورت گرفتن از تیم قبلی که قدرتمند عمل کردند گام‌های موثرتری برداشته شود.

قمی با بیان اینکه تحولات فرهنگی سرعت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به این سرعت تلقی می‌شود که دوره مدیریتی سه ساله باید باشد چرا که اگر اتفاق مؤثری بخواهد رخ دهد در همین سه سال باید روی دهد. سه سال با توجه به سرعت تحولات بازه زمانی مناسب و فرصت خوبی است و ما در این سه سال شاهد اتفاقات خوبی از صداقت، سلامت، تعهد، تخلق، حسن خلق و … که پایه یک کار فنی جدی مؤثر رو به جلو محسوب می‌شود را در تبیان شاهد بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت را مغتنم می‌دارم تا از همه اعضای تبیان تشکر کنم که زحمت کشیدند. امیدوار هستیم اتفاقات رخ داده شده با قوت در آینده پیش برود و شاهد خدمات مؤثرتری باشیم. امیدوارم دوره جدید تبیان با توجه به این آرایش رسانه‌ای و حمایت سازمان دوره قدرتمندی باشد چرا که هر چه پیش می‌رویم جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن افزون‌تر، پیچیده‌تر و دشوارتر می‌شود از این رو اهتمام بیشتری را می‌طلبد تا فردایی روشن‌تر داشته باشیم.

در ادامه کمیل خجسته مدیر عامل سابق مؤسسه فرهنگی و رسانه‌ای تبیان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در واقع بنده با مؤسسه تبیان خداحافظی نمی‌کنم چرا که دوستان خوبی در این مجموعه پیدا کرده‌ام و این سال‌ها ایام خوبی برای بنده بود چرا که شاهد الطاف دوستانی بودم که بی دریغ محبت می‌ورزیدند و شاکر لطف بی نهایت خداوند متعال هستم.

خجسته ادامه داد: مجموعه تبیان متشکل از افرادی است که برای آرمان مؤسسه شب و روز مبارزه می‌کرد و بنده آن را شهادت می‌دهم. آرمان تبیان دستیاری زندگی بود آن هم در بمباران دیجیتالی و رسانه‌ای که علیه ملت مظلوم ایرانی صورت می‌گرفت. هدف تبیان این بود که باری را از دوش ملت بردارد برای همین این جمع همواره برای ارائه الگوها و ایده‌های جدید می‌دوید و تلاش می‌کرد.

در ادامه سیدرضا کاظمی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و رسانه‌ای تبیان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تبیان در سال ۹۰ کم فروغ بود اما جناب آقای خجسته توانست مجموعه را از آن فضا دور و در مسیر صحیح قرار دهد.

مهمترین رسالت در مؤسسه تبیان سربازی انقلاب و رهبری

کاظمی با اشاره به تاریخچه تبیان عنوان کرد: تبیان یکی از مجموعه‌های فرهنگی بوده به نحوی که تجربیات خوبی از فضای تبیان در اذهان عمومی وجود دارد و این یک اتفاق و سرمایه بزرگ محسوب می‌شود. کسانی که سال‌ها در مجموعه فعالیت می‌کنند، دغدغه دارند و حالشان با تبیان خوب است به عنوان سرمایه‌های بزرگ و عظیم برای اتفاقات و حرکت‌های بعدی محسوب می‌شوند.

وی مهمترین رسالت را در مؤسسه تبیان سربازی انقلاب و رهبری دانست و گفت: تبیان یکی از موسسه‌هایی بوده که همواره با این دید به آن نگاه می‌شود چرا که علاوه بر اتصالش به حاکمیت و سازمان تبلیغات اسلامی در جایگاه پشتیبانی فناوری و زیر ساختی کمک حال حاکمیت بوده است. هدف تبیان نیز از این به بعد ادامه همین مسیر است.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و رسانه‌ای تبیان با تاکید بر اینکه رویکردهای جدیدی را در مؤسسه دنبال خواهیم کرد و این حرکت در راستای تقویت اقدامات صورت گرفته سابق خواهد بود گفت: مادران، کودکان و نوجوانان از محورهای مهم سبک زندگی محسوب می‌شوند که باید به آن توجه شود. در این مسیر دو ابزار رسانه و دستیاری زندگی است. در این ابزار نگاه ما این است که پیوند محتوا و رسانه را رقم بزنیم و به مخاطبان ارائه دهیم.

ارسال نظر