دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود

سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، دوره توانمندسازی «ماه» را ویژه‌ مدیران هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه‌، بخش نوجوان و بخش خواهران هیأت‌ها و تشکل‌ها برگزار می‌کند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی برگزار می‌شود. این دوره به هیأت‌هایی اختصاص دارد که ظرفیت اصلی خود را می‌دانند و در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند. 

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه‌ مدیران هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه‌، بخش نوجوان و بخش خواهران هیأت‌ها و تشکل‌ها برگزار خواهد شد. 

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به استفاده از توان علمی و تجربه‌ عملی اساتید برجسته‌ کشور، ارائه‌ مدرک معتبر کشوری و همچنین بهره‌مندی از مزایای ویژه‌ شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد. 

برخی از اساتید این دوره افرادی همچون آیت‌الله میرباقری، حجج اسلام قمی، عابدینی، پناهیان، قاسمیان، سرلک، انجوی‌نژاد، میرزامحمدی و مرادی و همچنین سنگری، رائفی‌پور، قرایی، ملتجی، یکتا، ساعی و یامین‌پور خواهند بود.

 

جزییات بیشتری از دوره آموزشی ماه

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کرده و یا عدد ۸ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. 

پایان پیام/

 

ارسال نظر