موج همدلی به فردیس رسید/تهیه و توزیع 6 هزار سبد کالای معیشتی میان قشر نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: در رزمایش گسترده ایران همدل کمیته امداد امام (ره) با کمک مردم نوع‌دوست فردیس اقدام به تهیه و توزیع ۶ هزار سبد کالای معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان نموده است.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز، امروز در گفت‌وگو یی با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه نهادهایی از قبیل دفتر امام‌جمعه، فرمانداری، صنعت و معدن، سپاه، اصناف و کمیته امداد فردیس در پویش ایران همدل مشارکت داشته‌اند، گفت: حدود ۳۳ مرکز نیکوکاری که هسته‌های مردمی اجتماعی هستند به همراه حامیان، نیکوکاران و آحاد مردم نوع‌دوست این شهرستان در این رزمایش گسترده معنوی و انسانی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد تمامی ظرفیت‌های مقدور را در جهت توزیع گسترده ارزاق و مایحتاج مددجویان بکار بسته گفت: در این طرح اقلام برنج، روغن، ماکارانی، رب و گوشت باارزشی بالغ‌بر         ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و 20۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳65566597 و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است

 

ارسال نظر