مقاومت دربرابر دشمن از نشانه های ایمان است

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اهل ایستادگی و مقاومت است، گفت: تجاوز به ایران دشمنان را پشیمان می کند

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از  خبرگزاری رسا، آیت‌الله علی اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران، امروز در جلسه درس خارج که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: امام علی(ع) می فرمایند: هرگز کسی را به مبارزه نطلب، درصدد هماورد طلبی و مقدم بر مبارز خواهی نباش، ولیکن هرگاه کسی تو را به مبارزه طلبید و خواست که با او مواجه شوی جواب ده و بی جواب نگذار زیرا اگر چنین نکنی این حمله زمینه جبن و ترس خواهد شد.

وی افزود: کسی که برای دادخواهی و مبارزه پیش قدم می شود او در حقیقت بغی و ستم می کند اما کسی که اهل ستم است و فریاد نزاع و مبارزه سر می دهد نباید بی جواب باقی بماند.

رییس شواری سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران دعوت کننده به مبارزه را ظالم و باغی خواند و اظهار داشت: همیشه باغی و ظالم شکست خورده و زمین خورده است در نتیجه انسان نباید مبارزه طلبی آنان را بی پاسخ بگذارد این اخلاق دینی است.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) با بیان اینکه مومنان و مسلمانان هرگز برای جنگ و مبارزه پیش قدم نمی شوند، عنوان کرد: مومن هرگز ترسو و بی تفاوت نمی شود و اگر کسی او را به مبارزه بطلبد از میدان نبرد فرار نمی کند.

آیت الله رشاد با اشاره به اینکه مومن در مقابل دشمن اهل مقاومت و مجاهدت است، اظهار داشت: نشانه ایمان مقاومت است همان سیاستی که جمهوری اسلامی طی این سالها سرلوحه خود قرار داده و هرگز درصدد جنگ با کسی نیست اما اگر کسی جرات کرد و وقیحانه دست به طغیان و ستم زد در مقابل او می ایستد و متجاوز را پشیمان می کند

 

ارسال نظر