هفته وحدت مهمترین نشان صلح و دوستی برای پیروان دین اسلام

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در پیام تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: خدمت رسانی به خانواده نیرو‌های مسلح در تمامی مناطق کشور، برای همه قومیت‌ها و مذاهب افتخار ماست

تیتر عاشورا: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» و آغاز هفته وحدت مرتضی اعلمی، پیامی صادر کرد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا گفت: هفته وحدت بی‌تردید مهمترین نشان صلح و دوستی برای پیروان دین اسلام و پیام‌آور آن است که مسلمانان با اتحاد، همدلی و همگرایی، در سایه تعلیمات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک ایشان، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در انوار بابرکت قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کرده و سازندگان تمدن توحیدی باشند.

آهنگ همدلی مسلمانان، دیگر بار با ترنم وحدت در جهان طنین انداز شده است. در شرایطی که دنیای امروز از تنزل اخلاق رنج می‌برد، حلقه گمشده معنویت و انسانیت در دامان پربرکت پیامبر رحمت و مهربانی یافت خواهد شد که جهانی وامدارِ گلستان معرفت و نگارستان رحمت ایشان هستند و چه نیکو پاسداشتی که سی سال است رنگین کمانی ازاقوام مسلمان در جای جای کره خاکی، همزمان و همزبان به ریسمان وحدت چنگ می‌زنند و یکدلی و وحدت را جشن می‌گیرند. بزرگ‌ترین و باارزش‌ترین میراث آخرین پیام آور خدا برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول نور و رحمت که فرمودند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ «وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است» مبین اهمیت وحدت امت اسلام در این دین نورانی است.

از این رو پیامبر عظیم الشان اسلام را رحمت اللعالمین می‌خوانند؛ هفته وحدت بی تردید مهمترین نشان صلح و دوستی برای پیروان دین اسلام و پیام آور آن است که مسلمانان با اتحاد، همدلی و همگرایی، در سایه تعلیمات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک ایشان، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در انوار بابرکت قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کرده و سازندگان تمدن توحیدی باشند.

تدبیر معمار کبیر انقلاب در نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) بوده، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار است که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا که با افتخار در همه مناطق کشور، برای همه قومیت‌ها و مذاهب در سراسر این مرز مقدس خدمت ارائه کرده و انجام وظیفه می‌کند، فرارسیدن هفته وحدت و میلاد باسعادت فخر عالم و آدم، پیام‌آور مهربانی و اخلاق، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام)، ششمین ستاره تابناک امامت را به تمامی هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

 

ارسال نظر