بیستمین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی آغاز به کار کرد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز بیستمین جشنواه ملی پایان نامه های برتر دینی و قرآنی دانشجویان از امروز یکم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا ، محمدهادی عسکری روز چهارشنبه درباره این جشنواره، گفت: با توجه به ضرورت فرهنگ سازی دینی و قرآنی در دانشگاه ها و تقویت پژوهش‌ های قرآن محور مبتنی بر روش‌ های صحیح تحقیق در میان دانشجویان، بیستمین جشنواره ملی پایان ‌نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه‌ تحقیقات دینی و قرآنی از امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد.

وی افزود: دانش آموختگان دوره های تحصیلات تکمیلی مرتبط، به‌ ویژه گروه‌ های علوم قرآن، حدیث و معارف اسلامی که در طول سال تحصیلی جاری از پایان نامه یا رساله خود دفاع کرده اند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

به گفته مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، افرادی که در دوره های گذشته جشنواره شرکت کرده اند مجاز به ارسال مجدد آثار خود نیستند.

عسکری اظهار داشت: در این دوره از جشنواره، ۲ بخش ویژه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفته شده است که پایان نامه های مرتبط با موضوعات فوق به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته و جوایز ویژه ای نیز پیش بینی شده است.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره مستقر در وزارت علوم را تا اول مهر ماه اعلام کرد.

ارسال نظر