سخنگوی دولت: سود سهام عدالت تا قبل از پایان اسفند پرداخت می‌شود

سخنگوی دولت گفت: سود سهام عدالت برای سهامداران تا قبل از پایان اسفند ماه پرداخت می‌شود که رقم آن بیش از ۲.۵ برابر میزانی است که تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی بهادری جهرمی روز سه‌شنبه در نشست خبری هفتگی خود، با تبریک دهه فجر، ماه مبارک رجب و همچنین روز نیروی هوایی و گرامیداشت سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) گفت: مطابق مصوبه شورای عالی بورس، سود سهام عدالت برای سهامداران تا قبل از پایان اسفند واریز می‌شود.

وی افزود: امسال سود سهام عدالت بیش از ۲.۵ برابر میزانی است که تاکنون پرداخت شده است.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: برای هر سهامدار ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان سود سهام پرداخت می‌شود و کسانی که سهام عدالت خود را تکمیل کرده باشند، دو برابر این رقم یعنی تقریباً یک میلیون تومان سود دریافت خواهند کرد که جمع سود یک خانواده چهار نفره، حدود دو میلیون تومان می‌شود که یک هدیه دهه فجری برای دارندگان سهام عدالت خواهد بود.

سخنگوی دولت گفت: روز گذشته پس از جلسه‌ای که رییس‌جمهور در جمع شورای اطلاعات کشور داشت، مراسم افتتاح طرح‌های آب‌رسانی و همچنین برق‌رسانی به روستاهای کشور در وزارت نیرو برگزار شد.

وی با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، افزود: ۱۹ هزار میلیارد تومان برای فاز نخست آب‌رسانی به ۱۰ هزار روستای محروم کشور سرمایه‌گذاری شده و این پروژه تأمین آب شرب پایدار مناسب برای جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر را هدف‌گذاری کرده که در مدت زمان ۳۰ ماه به نتیجه خواهد رسید.

ارسال نظر