دوئل کهکشانی ها و آبی اناری ها با حربه تازه کارها

ال کلاسیکو، بزرگترین مسابقه‌ فوتبال باشگاهی جهان که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن هستند در حالی امروز برگزار می شود که هر دو تیم با معرفی استعدادهای جوان و تازه کار به مصاف هم می روند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، دو تیم اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید امروز ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در چارچوب ال کلاسیکو به مصاف هم می روند، رئال مادریدی که با هدایت کارلو آنچلوتی در شرایطی به مصاف بارسلونا می رود که سه بازیکن مهم اما مصدوم دارد و بارسلونایی که با سرمربی گری ژاوی هرناندز توانسته نسبت به سال های قبل موفقیت های چشمگیری کسب کند.

خبرها حکایت از نهایی شدن بازی وینیسیوس، گاوی، رودریگو، پدری، کاماوینگا، آرائوخو، والورده و فران تورس در ال کلاسیکو ۲۰۲۲ می دهد؛ بازیکنان جوانی که همه چشم‌ها به آنهایی خواهد بود که برای انجام این بازی‌ به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می‌روند.

ال کلاسیکو که در حقیقت دوئلی بین رئال مادرید و بارسلونا است یکی از بهترین بازی هایی است که میلیون ها بیننده از سراسر جهان مشتاق و در انتظار دیدن آن هستند زیرا رقابت ورزشی ۹۰ دقیقه ای این بازی، علاوه بر برانگیخته کردن احساسات و بالا بردن آدرنالین خون، هیچ کس را ناامید و بی تفاوت نمی کند.

صدرنشینی رئال مادرید در ال کلاسیکو

بنابر داده های منتشر شده در تارنمای دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، تاکنون ۱۸۳ ال کلاسیکو در لالیگا سانتاندر برگزار شده است که در این میان، رئال مادرید توانسته ۷۶ پیروزی و ۲۹۵ گل زده شده را به نام خود ثبت کند و بارسلونا با ۷۲ پیروزی و ۲۹۱ گل زده در جایگاه دوم قرار گیرد. ضمن اینکه ۳۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ال کلاسیکوی امروز هم در حالی برگزار می شود که شاگردان کارلو آنچلوتی می‌خواهند صدر نشینی خود را تثبیت کنند و شاگردان ژاوی هرناندز هم به دنبال ربودن سوپرجام اسپانیا و شکست تیم کهکشانی ها هستند. اما فراموش نکنیم که بارسلونا تا کنون ۵ بازی را به رئال مادرید واگذار کرده و آخرین پیروزی این تیم، مارس ۲۰۱۹  بوده است.

دوئل کهکشانی ها و آبی اناری ها با حربه تازه کارها

سونامی جوانان در بازی ال کلاسیکو

نکته قابل توجه در پشت بازی مادرید و بارسا، معرفی موج جدید استعدادهای فوتبال است تا به عنوان قهرمان های واقعی شناخته شوند و تیم های خود را برای سال های آینده رهبری کنند.

تارنمای اسپانیایی «مارکا» ‌درباره رده سنی جوانان فوتبالی دو تیم در ال کلاسیکو می نویسد: بازیکنانی به عنوان قهرمانان واقعی برای ال کلاسیکو و چند سال آینده دعوت شده اند که در راس این چهره های جوان، «آنسو فاتی» ستاره جوان بارسا قرار دارد.

این تارنما افزود: همچنین سلبریتی هایی مانند اسکار مینگئزا (۲۲ ساله)، ریکی پویگ (۲۲)، الکس کولادو (۲۲)، اریک گارسیا (۲۱)، نیکو گونزالس (۲۰)، آرناو تناس (۲۰)، آنسو فاتی (۱۹)، پدری (۱۹)، آلخاندرو بالده (۱۸) یا گاوی (۱۷) هستند.

به گزارش مارکا، ‌رئال مادرید هم در کنار کهنه سربازان خود همچون وینیسیوس، رودریگو، فده والورده و کاماوینگا، تازه کارهایی متولد شده سال ۲۰۰۰ همچون میگل گوتیرز، آنتونیو بلانکو، سرخیو سانتوس، ماروین پارک، رافا مارین و سایرینی را دارد.

حال باید نشست و دید این دو تیم نامدار جهان، در بزرگترین مسابقه فوتبالی جهان چه امتیازی کسب خواهند کرد و طرفداران خود را راضی نگه خواهند داشت یا خیر.

ارسال نظر