رئیس جمهور وارد سرزمین لاله خیز البرز شد

رئیس جمهور در نوزدهمین سفر استانی خود ، بعد از ظهر پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی، وارد سرزمین اقوام و خطه شهید پرور و لاله خیز ایران کوچک شد.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه  در این سفر امید آفرین، ضمن دیدار با قشرهای مختلف مردم به  بررسی نیازها و مشکلات مردم استان پرجمعیت البرز خواهند پرداخت.

 خبر سفر آیت الله رئیسی به استان با موجی از خوشحالی مردم استان البرز برای رسیدگی به مشکلات آنان همراه شده ، گروه های مختلف مردم نیز در فضای مجازی مقدم رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم را گرامی داشتند.

تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا ، معاونان وزارتخانه ها و سازمان های کشوری در این سفر آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

دیدار با خانواده های معظم شهدا ، بازدید از برخی مراکز تولیدی ، صنعتی و عمرانی از برنامه های سفر رئیس جمهور به استان البرز است.

تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از آیت الله رئیسی به شهرستان های تابعه استان البرز سفر می کنند که وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بازدید های خود را از صبح امروز در این استان آغاز کرده است.

نمایندگان رئیس جمهور با سفر به شهرستان ها به بررسی مشکلات مردم و نیازهای این مناطق خواهند پرداخت.

تکمیل ۲ بزرگراه شمالی و جنوبی استان البرز  برای کاهش ترافیک ، تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج ، اتخاذ راهکارهای علمی و عملی برای کاهش آلودگی هوای استان ، صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تخریب آنها توسط سودجویان ، حمایت بیشتر از تولید کنندگان و صنایع استان ، تسریع در بازسازی و مقاوم سازی ۲ هزار هکتار بافت فرسوده شهری ، تامین آب آشامیدنی ، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی ، توسعه مراکز آموزشی ، ورزشی و فرهنگی و کمک به اشتغال جوانان از جمله مواردی است که مردم استان البرز از دولت سیزدهم تقاضای بررسی و اقدام مناسب را دارند.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرداد ماه سال ۸۹ با هفت شهرستان تابعه از استان تهران منفک و به عنوان استان سی و یکم کشور شناخته شد.

 رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  عصر امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

ارسال نظر