پلیس ۴ شرور مسلح را در کرمانشاه دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری چهار شرور مسلح در مرکز استان و با اقتدار ماموران پلیس خبر داد که در اقدامی شرورانه باعث مصدومیت سه نفر شده بودند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ سرهنگ «علیرضا دلیری» عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی و ضرب و جرح با قمه و چاقو در خیابان دیزل آباد کرمانشاه که منجر به مصدومیت سه نفر شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری ۲۵ دولت آباد کرمانشاه تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را برای شناسایی عاملان تیراندازی و قمه کشی آغاز کردند.

سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان حادثه در شهرک سجادیه کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه هر ۴ شرور را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه مجرمان دستگر شده ۴۱ عدد فشنگ کلاشینکف کشف و یک دستگاه خودرو پژو پارس که با استفاده از آن اقدام به تیراندازی و فرار کرده بودند هم توقیف شد.

وی در پایان از معرفی اشرار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و شرارت قاطعانه خواهد بود و مسببان آن به سزای عملشان می رسند.

ارسال نظر