کابینه رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی؛ نتانیاهو رویای بازگشت دارد

با خروج غیر منتظره یکی از نمایندگان جناح راست پارلمان صهیونیستی (کنست) که در پی آن، ائتلاف نفتالی بنت اکثریت خود را در پارلمان از دست داد، بنیامین نتانیاهو بازگشت دوباره به عرصه سیاست را در سر می‌پروراند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، با انصراف دو روز پیش «عیدیت سیلمن» عضو کنست از ادامه همکاری با ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی، کابینه نخست وزیر این رژیم در آستانه سقوط قرار گرفت و ائتلاف حاکم اکثریت خود را از دست داده است.

ایندیپندنت می‌نویسد: دولت صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار دارد چرا که نتانیاهو به بازگشت سیاسی چشم دوخته است؛ درست در زمانی که رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد از ثبات سیاسی برخوردار شده، کناره گیری ناگهانی سیلمن بیت المقدس را تکان داد.

رسانه انگلیسی زبان می‌افزاید: این بحران پس از یک سری حملات مرگبار در اسرائیل که به کشته شدن ۱۱ اسرائیلی انجامید و دولت را متحمل فشار زیادی کرد، رخ می‌دهد. رژیم صهیونیستی برای ماه رمضان، عید پسح و عید پاک در بالاترین سطح از آماده باش قرار دارد. لذا باعث ایجاد خشونت های بیشتری میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها می‌شود.

به دنبال خروج سیلمن، نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یک پیام ویدئویی از تمامی کسانی که از سوی ائتلاف او به پارلمان راه یافته‌اند خواست که به سیلمن پیوسته و به خانه بازگردند. وی گفت با کمال احترام و آغوش باز از شما استقبال خواهد شد.

نتانیاهو که رویای بازگشت به سیاست را در سر می‌پروراند همچنین از دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی خواست که استعفا کنند و به ائتلاف او بپیوندند.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد از اعلام خروج سیلمن در جمع معترضان به کابینه در تظاهرات چهارشنبه شب کابینه نفتالی بنت را «ضعیف» خواند و سقوط آن را پیش‌بینی کرد.

ارسال نظر