برپایی رویداد استارتاپی قرآنی در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم

رویداد استارت‏‌آپی اسلامی قرآنی باعنوان «۱۱۴ استارت‌‏آپ»با هدف آموزش تجربه‌محور در راستای کارآفرینی اسلامی قرآنی از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏‌ماه سال جاری، در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری‬ مهر‬ ، سیدیاسر ساجدی، مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان، با بیان این مطلب گفت: رویداد استارتاپی اسلامی قرآنی، از مجموعه فعالیت‌های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم محسوب می‌‌شود که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۵ تا ۷ اردیبهشت‌‌ماه، در یکی از سالن‌های نشست‌های نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برگزاری یک رویداد آموزشی تجربی سه روزه، آموزش تجربه‌‌محور کارآفرینی اسلامی قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‌های برتر اشاره کرد.

ساجدی با بیان محورهای فعالیت این رویداد تصریح کرد: رویداد در محورهای آموزش قرآن کریم، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‌‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویدادهای اسلامی قرآنی (با توجه ویژه به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم) برگزار می‌شود.

مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان تأکید کرد: برگزاری این رویداد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، از جمله نوآوری‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به شمار می‌‌آید.

ساجدی با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد استارت‌‌اپی گفت: تقویت و گسترش اکوسیستم استارتاپی با رویکرد اسلامی قرآنی در کشور از سوی مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی اظهار کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای گروه‌های برتر در این رویداد استارتاپی اسلامی قرآنی شامل مبالغ ۶ و ۵ و ۴ میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم می‌‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌‌رسانی Evand.com/events/114startups مراجعه کنند.

ارسال نظر