نتیجه یک نظرسنجی: محبوبیت صدراعظم آلمان به پایین‌ترین میزان رسید

جدیدترین نظرسنجی‌ در آلمان نشان می دهد که تایید عملکرد صدراعظم این کشور در حال حاضر پایین‌ترین میزان از زمان حضورش در این سمت می باشد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، براساس نظرسنجی  مرکز ای ان اس آی به درخواست روزنامه بیلد آو سونتاگ مشخص شد که تقریبا نیمی از مردم آمریکا از عملکرد اولاف شولتس صدراعظم این کشور نارضایتی دارند. آمارها نشان می دهد که این پایین‌ترین میزان تایید عملکرد شولتز از زمان حضورش در سمت صدراعظمی آلمان از هشتم دسامبر گذشته است.

در این نظرسنجی که حدو یکم هزار نفر شرکت کردند، مشخص شد که ۴۹ از مردم آلمان از عملکرد شولتز رضایت ندارند و  فقط ۳۸ درصد از مشارکت کنندگان اعلام رضایت کرده اند.

بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان (۵۵ درصد) اعلام کرده اند که عملکرد دولت فدرال آلمان را تایید نمی کنند و فقط ۳۵ درصد از فعالیتهای دولت کنونی برلین رضایت داشته اند.

شولتس در حالی با پایین ترین میزان تایید عملکردش تاکنون روبرو بوده که انگلا مرکل صدراعظم پیشین این کشور در زمان کناره‌گیری از قدرت با تایید عملکرد ۴۶ درصدی مردم آلمان در مدیریت اقتصاد این کشور مواجه شد. حدود ۴۴.۵ درصد نیز در زمان کناره گیری مرکل از قدرت عملکرد وی را در بعبود وجهه آلمان در جهان تایید کرده بودند.

این آمارها نشان می دهد که ادامه فعالیت‌های شولتز در سمت صدراعظمی آلمان با چالش هایی در اینده مواجه خواهد شد.

ارسال نظر