کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده لرستان از امروز شدت می‌گیرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون امدادرسانی به سیل‌زدگان، کمک رسانی به مردم سیل‌زده لرستان از امروز شدت می‌گیرد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمدعلی جعفری صبح امروز در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی جلسه روز گذشته با مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مناطق سیل زده، امروز وارد لرستان شدیم، اظهار داشت: تمرکز استان‌های معین از امروز روی مناطق سیل زده لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی از خسارت‌ها که ناشی از کم کاری و کوتاهی‌ها بوده باید جبران شود، البته در این شرایط صبر و تحمل مردم مناطق سیل زده بسیار مهم است؛ تصریح کرد: در مقابله با بلایای طبیعی همچون سیل باید اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم تا کمترین خسارت را متحمل شویم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون آب فروکش کرده اما زیرساخت‌ها آسیب بسیار دیدهاند، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات مناطق سیل زده پلدختر رفع شود؛ تاکید رهبری به دولت و نیروهای مسلح بر این موارد بوده و امیدواریم از امروز کمک رسانی با شدت و سرعت بیشتری به مردم صورت گیرد.

 

ارسال نظر