اوحدی: طرح «یک قهرمان، یک روستا» برای کمک به سیل‌زدگان اجرا می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از اجرای طرح «یک قهرمان، یک روستا» برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: حراج مدال‌های قهرمانان ورزشی باهدف اختصاص درآمد آن به مناطق سیل‌زده از جمله برنامه‌های این طرح است.

به گزارش عاشورا به نقل از  خبرگزاری فارس، نشست قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان کشور با ریاست سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و با حضور حجت‌الاسلام ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و حجت‌الاسلام حشمتی معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد.

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح «یک قهرمان، یک روستا» برای افزایش کمک‌رسانی به سیل زدگان گفت: حراج مدال‌های قهرمانان ورزشی با هدف اختصاص درآمدهای آن به مناطق سیل‌زده یکی دیگر از مصوبات قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان کشور بود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از جمله نهادهای مردمی بودند که در زمینه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و همچنین اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی و هنری عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: اولین جشنواره عکاسی «دل و گل» با هدف اطلاع‌رسانی دقیق درباره وضعیت مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی گسترده مردم به سیل‌زدگان برگزار شد که محصولات آن به مناطق سیل‌زده نیز ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیز فعالیت‌های خوبی در زمینه ساخت مدارس و همچنین ارسال مدارس پیش ساخته و کانکس به مناطق سیل‌زده داشته‌اند.

اوحدی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های بارز مردم این است که هرگاه مشکلی در کشور پیش می‌آید، سیلی از کمک‌ها را به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌کنند، موضوعی که در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان برخی از استان‌های کشورمان مشاهده کردیم، گفت: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری در نماز عید فطر امسال مبنی بر فراموش نشدن موضوع خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور بر همین اساس از تمام ظرفیت های موجود از جمله کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های بسیج، مبلغان و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه استفاده کند.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد:کارگروه‌های این شورا با عناوین ورزش و اوقات فراغت، اطلاع رسانی، مشاوره و تحکیم خانواده و کمک‌های مردمی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را ادامه خواهند داد تا اخبار خوبی به مردم این مناطق ان شاءالله برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر