رئیس جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده:

امسال میزبان زائران پیاده امام رضا (ع) نخواهیم بود

امسال میزبان زائران پیاده امام رضا (ع) نخواهیم بود

مشهد ـ رئیس هیئت مدیره جمعیت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع) با بیان اینکه امسال میزبان زائران پیاده نخواهیم بود و ثبت نامی نیز در این خصوص نداشته ایم، به توزیع بسته های کمک مومنانه اشاره کرد.

به گزارش عاشورا به نقل از مهرحجت الاسلام سیدمحسن علوی در گفتگو با خبرنگار  در خصوص برنامه امسال جمعیت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع) اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا میزبان زائران پیاده امام رضا (ع) نخواهیم بود، از همین رو ثبت نامی برای حضور زائران پیاده نیز نداشته ایم.

رئیس هیئت مدیره جمعیت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع) با بیان اینکه برنامه های امسال جمعیت را مثل عزاداری دهه اول محرم به گونه ای متفاوت برگزار می کنیم، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، تلاش می کنیم تا امسال خدمات ارائه شده برای زائران پیاده را به روستاها ببریم.

وی با اشاره به اینکه در طرح اولیه برنامه هایمان، چند روستا شناسایی شده است، افزود: برنامه ریزی شده تا با حضور سخنران و مداح، مراسم عزاداری در دهه آخر صفر در روستاها برگزار شود و با طبخ غذا در شرایط کاملا بهداشتی، از عزاداران همان روستا پذیرایی شود.

حجت الاسلام علوی با اشاره به انتقال پرچم حضرت رضا (ع) به روستاهای مشخص شده، بیان کرد: طرح امسال جمعیت خدمتگزاران، در دیدار با معاون زیارت مطرح شد تا پس از تأیید نهایی، در روستاها اجرا شود.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بسته های مومنانه در دهه آخر صفر توسط خیران، بیان کرد: برنامه ریزی کردیم تا خیران کمک های هر سالشان به زائران پیاده را در مسیر دیگری هزینه کنند از همین رو، بسته های معیشتی کمک مومنانه تهیه و در بین نیازمندان روستاهای خراسان رضوی توزیع می شود.

رئیس هیئت مدیره جمعیت خدمتگزاران پیاده امام رضا (ع)، از مردم خواست تا به هشدارهای ستاد ملی کرونا توجه کرده و از فرمایشات رهبری در خصوص رعایت مسائل بهداشتی تبعیت کنند.

 

 

 

ارسال نظر